Officiel rallylydighedsprøve i Sjællands Agilitycenter den 26. februar 2022

Tak for din tilmelding til officiell rallylydighedsprøve i Sydkystens Hundeskole lørdag den 26. februar 2022.

Det er en stor glæde at kunne byde velkommen til alle der har tilmeldt sig, til dommer og hjælpere.

NB: Vi afprøver, at dommeren har en dommersekretær, som noterer fradrag under selve prøven. Der gives kort feedback og der er mulighed for at fotografere dommersedlen.

Prøven afholdes indendørs i Sjællands Agilitycenter på Huginsvej 27, 4100 Ringsted. Vi gør opmærksom på hallens regler, som kan læses her. Specielt skal det fremhæves at hunde skal være afluftet inden de kommer i hallen, at førerne skal anvende fodtøj beregnet til indendørs brug og at der er ikke adgang for tæver i løbetid, med mindre de under hele opholdet i hallen er iført løbetidsbukser.

Af kataloget kan du se din hunds nummer: Katalog 1. Katalog 2.

Inden du afleverer din bog til indskrivning bedes du:

Der udsendes ikke numre og du skal ikke bære nummer under prøven.

Udover resultatbogen skal du huske:

Banerne udsendes via Hundeweb 26. februar om morgenen. De opslås ikke på dagen.

Tidsplanen for dagen er nedenstående. Bemærk at alle tider er vejledende, at der kan ske ændringer i rækkefølgen i løbet af dagen og at det er deltagerne der er ansvarlige for at møde op i god tid inden prøvens start. Vi vil som altid være fleksible på dagen, så vi justerer startrækkefølgen i grupperne efter behov.

Tid Ring 1
08:00 Adgang til hallen & indskrivning
08:15 Banegennemgang championklasse (7)
09:15 Banegennemgang seniorklasse (12)
10:30 Banegennemgang championklasse (7)
11:30 Banegennemgang seniorklasse (12)

Der er præmieoverrækkelse efter hver klasse.

Der er præmier til alle deltagende hunde.

Der er rosetter til:

Hunde, der opnår RLCHB/RLCHS/RLCHG eller RLSB/RLSS/RLSG, får senere en roset med hundens navn, titel og dato.

Vi ønsker alle deltagerne held og lykke med prøven.

På Sydkystens Hundeskoles vegne

Paul Lysholdt