Officiel rallylydighedsprøve i Sjællands Agilitycenter den 13. maj 2022

Tak for din tilmelding til officiell rallylydighedsprøve i Sydkystens Hundeskole fredag den 13. maj 2022.

Det er en stor glæde at kunne byde velkommen til alle der har tilmeldt sig, til dommer og hjælpere.

Prøven afholdes indendørs i Sjællands Agilitycenter på Huginsvej 27, 4100 Ringsted. Vi gør opmærksom på hallens regler, som kan læses her. Specielt skal det fremhæves at hunde skal være afluftet inden de kommer i hallen, at førerne skal anvende fodtøj beregnet til indendørs brug og at der er ikke adgang for tæver i løbetid, med mindre de under hele opholdet i hallen er iført løbetidsbukser.

Af kataloget kan du se din hunds nummer: Katalog 1. Katalog 2.

Banerne udsendes via Hundeweb 13. maj om morgenen. De opslås ikke på dagen.

Tid Ring 1
07:30 Adgang til hallen & indskrivning
07:45 Banegennemgang championklasse P1 (4)
08:30 Banegennemgang championklasse P2 (4)