Officiel rallylydighedsprøve i Solrød den 10. september 2022

Tak for din tilmelding til officiell rallylydighedsprøver i Sydkystens Hundeskole lørdag den 10. september 2022.

Det er en stor glæde at kunne byde velkommen til alle der har tilmeldt sig, til dommer og hjælpere.

Prøven, som tæller til Årets Hund i rally 2022, afholdes udendørs udendørs ved Solrød Idrætscenter. Parkering som vist på Engmosevej 16, 2680 Solrød Strand.

Af kataloget kan du se din hunds nummer: Katalog.

Banerne udsendes via Hundeweb 10. september om morgenen. De opslås ikke på dagen.

Tid Dommer Stine Smith
08:00 Indskrivning
08:30 Banegennemgang championklasse (8)
ca 09:40 Banegennemgang seniorklasse (2)