Officielle Heelwork To Music prøver i Sjællands Agilitycenter den 4. og 5. marts 2023

Tak for din tilmelding til officielle Heelwork To Music prøver lørdag den 4. og søndag den 5. marts 2023.

Disse prøver indgår i en samlet pakke, som også omfatter Rallyprøver søndag den 5. marts.

Alle prøverne arrangeres i samarbejde mellem Hundene på Bjerggaarden og Sydkystens Hundeskole, alle officials arbejder uden honorar. Overskuddet går til VM 2023 fundraising, til støtte for DKK’s afholdes af VM i Dog Dancing ved European Dog Show in Denmark i år.

Det er en stor glæde at kunne byde velkommen til alle der har tilmeldt sig, til dommer og hjælpere.

Prøverne afholdes indendørs i Sjællands Agilitycenter på Huginsvej 27, 4100 Ringsted. Vi gør opmærksom på hallens regler, som kan læses her. Specielt skal det fremhæves at hunde skal være afluftet inden de kommer i hallen, at førerne skal anvende fodtøj beregnet til indendørs brug og at der er ikke adgang for tæver i løbetid, med mindre de under hele opholdet i hallen er iført løbetidsbukser. Luftning må kun ske på græsrabatten op til hallen, absolut ikke på nabo- eller private grunde.

Parkeringspladserne nærmest indgangen er reserveret til dommere og officials.

Der er ikke meget tilskuerplads, så hunde bedes ikke medtaget i hallen, med mindre de skal varme op/gå prøve.

Af kataloget kan du se din hunds nummer. Katalog lørdag. Katalog søndag.

Inden du afleverer din bog til indskrivning bedes du:

Musik indlevering: lørdag fra 16:30 og søndag fra kl. 14.30. Det vil være muligt at indlevere musik løbende; musik skal indleveres på USB i MP3 format, kun et stykke musik pr. USB. USB stikket skal være mærket med førers og hunds navn.

Der udsendes ikke numre og du skal ikke bære nummer under prøven.

Udover resultatbogen skal du huske:

Tidsplanen for dagen er nedenstående. Bemærk at alle tider er vejledende.

Lørdag den 4. marts

Tid Ring 1 & 2
15:30 Adgang til hallen & indskrivning - forudsat præmieoverrækkelse i Rally er afsluttet
16:00 Færdighedsprøver & titelprøve (i 2 adskilte ringe)
17:20 Præmieoverrækkelse færdighedsprøve & titelprøve
17:45 Sandkasseklasse
18:20 Oprydning og præmieoverrækkelse
  Herefter støvsuges og gøres klar til rallyprøverne 5. marts kl. 8:00. Hjælp til dette modtages med glæde :-)

Søndag den 5. marts

Tid Ring 1
14:30 Adgang til hallen & indskrivning - forudsat præmieoverrækkelse i Rally er afsluttet
15:00 HTM1
16:20 Præmieoverrækkelse HTM1
16:30 FS1
18:10 Oprydning og præmieoverrækkelse FS1. Herefter hurtig støvsugning af hensyn til nye gæster i hallen kl. 19:00. Hjælp til dette modtages med glæde :-)

Der er præmieoverrækkelse efter hver klasse.

Der er præmier til alle deltagende hunde.

Der er rosetter til de tre bedste hunde i hver klasse.

Alle hunde, der bliver HTM1 eller FS1 på dagen får senere en roset med hundens navn, titel og dato.

Vi ønsker alle deltagerne held og lykke med prøven.

På arrangørernes vegne

Neel Ane Smed