Officielle rallylydighedsprøver i Albertslund den 17. juli 2021

Tak for din tilmelding til officielle rallylydighedsprøver i Sydkystens Hundeskole lørdag den 17. juli 2021. Prøven afholdes i samarbejde med Heartland Hundecenter.

Det er en stor glæde at kunne byde velkommen til alle, der har tilmeldt sig rallyprøven, til dommer og til hjælpere.

Prøven afholdes på Heartland Hundecenters træningsplads ved Kulturhuset Birkelundgaard, Damgårdsvej 25, 2620 Albertslund. Se praktisk information her.

Af kataloget kan du se din hunds nummer/numre. Kataloget ligger her.

Banerne udsendes via Hundeweb 16. juli ved 21-tiden. De opslås ikke på dagen.

Tidsplanen for dagen er nedenstående, bemærk at alle tider efter 09:00 er cirkatider. Det er deltagerne der er ansvarlige for at møde op i god tid inden prøvens start.

Der er adgang til arealet fra kl. 8:30. Der er indskrivning fra kl. 8:45.

Tidsplan

Tid Banegennemgang
09:00 Katalog nr. 1-12
10:10 Katalog nr. 13-23
11:20 Katalog nr. 24-34
12:30 Katalog nr. 35-45

Muligheden for komme på toilet er begrænset omend ikke umulig.

Da pladsen er begrænset er der desværre ikke mulighed for at stille telte op, og der er kun mulighed for ganske få tilskuere.

Der er "præmieoverrækkelse" efter hver af ovenstående fire grupper. Der er præmier til alle deltagende hunde. Deltagerne med højest point i gruppen vil bliver bedt om at blive til den afsluttende præmieoverrækkelse til sidst, de øvrige om at forlade arealet.

Vi ønsker alle deltagerne held og lykke med prøverne.

På Heartland Hundecenter og Sydkystens Hundeskoles vegne

Lise Sørensen og Paul Lysholdt

Telefon på dagen: 42 79 04 01 (Lise)

Denne side er senest opdateret 11.07.2021 21:04