Officielle rallylydighedsprøver i Vejle den 6. november 2021

Tak for din tilmelding til officielle rallylydighedsprøver i Vejle lørdag den 6. november 2021.

Prøven afholdes i samarbejde mellem Winnies Hundivers og Sydkystens Hundeskole. Overskuddet går til det danske landshold i rally, som skal deltage i NM 2021.

Vi siger mange tak til sekretærer og hjælpere, som arbejder gratis på dagen, og Winnies Hundivers, som stiller hallen gratis til rådighed.

Det er en stor glæde at kunne byde velkommen til alle, der har tilmeldt sig rallyprøverne samt til dommer og hjælpere.

Prøverne afholdes indendørs på adressen Tudvadvej 26, 7100 Vejle (find vej).

Parkering
Parkeringsplads er markeret med skilt ved vejen og ellers følg P-guidens anvisninger.

Luftning
Al luftning foregår i snor. Der kan luftes langs vejen, i granerne, ved frugttræerne eller på marken. Denne dag er det ikke tilladt at have løse hunde på marken. Lad venligst ikke din hund tisse op af hegn eller murværk. Benyt de opstillede skraldespande, medbring selv hømhøm poser.

Bure
Det er muligt at sætte bure op i hallen, men der er begrænset plads - vis hensyn til hinanden.

Fodtøj
Der kræves rent, indendørs fodtøj i hallen

Forplejning
Der er ikke forplejning. Hvis du skal ud og købe frokost, er der gode muligheder 2 km herfra i Egtved by. I Brugsen ligger der en fantastisk bager og ellers er der både Brugsen og ABC.

Der er mulighed for at sidde og spise og hygge sig i Multirummet, så mad og drikke hører ikke til i hallen.

Vand til hunden foregår på forområdet i hallen eller udendørs.

Kontakt
Har du problemer eller spørgsmål på dagen fx mht at finde vej eller med parkering, ring til Winnie på 51 94 74 76 eller til Christian på 29 41 12 23.

Katalog
Af kataloget kan du se din hunds nummer: Katalog 1 (officiel prøve). Katalog 2 (nordisk klasse).

Indskrivning
Resultatbogen afleveres i Multirummet i hallen ved ankomst. Inden du afleverer din bog til indskrivning bedes du:

Hvis din hund skal op i en anden klasse end det fremgår af kataloget, så giv gerne besked pr. mail snarest.

Banerne udsendes via Hundeweb den 5. november ved 21-tiden og opslås på dagen.

Tidsplanen for dagene er nedenstående. Bemærk at alle tider er vejledende, at der kan ske ændringer i rækkefølgen i løbet af dagen og at det er deltagerne der er ansvarlige for at møde op i god tid inden prøvens start.

Der er adgang til arealet fra kl. 08:30. Der er indskrivning fra kl. 09:00.

Tidsplan

Tid Ring 1
09:30 Banegennemgang Nordisk (8)
10:30 Banegennemgang Senior (4)
11:10 Banegennemgang Champion (9)
12:20 Banegennemgang Ekspert (8)
13:15 Banegennemgang Øvet (17)
14:35 Banegennemgang Begynder (8)

Vi ønsker alle deltagerne held og lykke med prøverne.

På vegne af Winnies Hundivers og Sydkystens Hundeskole

Winnie Bøge og Paul Lysholdt