Officiel rallylydighedsprøve i Sjællands Agilitycenter den 20. november 2021

Tak for din tilmelding til officiell rallylydighedsprøve i Sydkystens Hundeskole lørdag den 20. november 2021.

Det er en stor glæde at kunne byde velkommen til alle der har tilmeldt sig, til dommer og hjælpere.

Prøven afholdes indendørs i Sjællands Agilitycenter på Huginsvej 27, 4100 Ringsted. Vi gør opmærksom på hallens regler, som kan læses her. Specielt skal det fremhæves at hunde skal være afluftet inden de kommer i hallen, at førerne skal anvende fodtøj beregnet til indendørs brug og at der er ikke adgang for tæver i løbetid, med mindre de under hele opholdet i hallen er iført løbetidsbukser.

Af kataloget kan du se din hunds nummer: Katalog.

Hvis din hund skal op i en anden klasse, end det fremgår af kataloget, så giv gerne besked pr. mail snarest.

Banerne udsendes via Hundeweb 19. november ved 21-tiden. De opslås ikke på dagen.

Tid Ring 1
08:30 Adgang til hallen
08:45 Indskrivning start
09:00 Banegennemgang championklasse (10)