Officiel rallylydighedsprøve i ridehal i Grevinge den 16. december 2021

Tak for din tilmelding til officiell rallylydighedsprøve i Sydkystens Hundeskole torsdag den 16. december 2021.

Det er en stor glæde at kunne byde velkommen til alle der har tilmeldt sig, til dommere og hjælpere.

Prøven afholdes indendørs i en ridehal Smidsbjergvej 4, 4571 Grevinge.

For at alle kan føle sig trygge ved at deltage i dette arrangement er det et krav at deltagere og eventuelle ledsagere fremviser et gyldigt coronapas.

Parkeringsanvisningerne SKAL følges: Der må kun parkeres på småsten på gårdspladsen og rundt om staldene. Rabatten på grusvejen er for blød.

Alle hunde uden for ridehuset SKAL holdes i snor. Der SKAL samles op efter hundene Husk at hunde skal være afluftet inden de kommer i hallen, at førerne skal anvende fodtøj beregnet til indendørs brug og at der er ikke adgang for tæver i løbetid, med mindre de under hele opholdet i hallen er iført løbetidsbukser.

Af katalogerne kan du se din hunds nummer/numre: Katalog 1. Katalog 2.

Inden du afleverer din bog til indskrivning bedes du:

Der udsendes ikke numre og du skal ikke bære nummer under prøven.

Hvis din hund skal op i en anden klasse, end det fremgår af katalogerne, så giv gerne besked pr. mail snarest.

Hvis det er første gang du skal op i rally, så husk at bestille den grå resultatbog hos DKK (link til DKKs hjemmeside).

Udover resultatbogen skal du huske:

Banerne udsendes via Hundeweb 16. december ved 12-tiden. De opslås ikke på dagen.

Tidsplanen for dagen er nedenstående. Bemærk at alle tider er vejledende efter 16:30, at der kan ske ændringer i rækkefølgen i løbet af dagen og at det er deltagerne der er ansvarlige for at møde op i god tid inden prøvens start. Vi vil som altid være fleksible på dagen, så vi justerer startrækkefølgen i grupperne efter behov.

Tid P1 (Paul Lysholdt) Tid P2 (Liv Elmark-Fich)
16:00 Adgang til hallen
16:15 Indskrivning start
16:30 Banegennemgang begynderklasse (9) 16:30 Banegennemgang ekspertklasse (9)
17:30 Banegennemgang begynderklasse (9)
    17:45 Banegennemgang begynderklasse (8)
18:30 Banegennemgang øvet klasse (8)
    18:45 Banegennemgang begynderklasse (7)
19:30 Banegennemgang ekspertklasse (9)
    19:45 Banegennemgang øvet klasse (9)

Der er præmieoverrækkelse efter hver klasse.

Der er præmier til alle deltagende hunde.

Der er rosetter til:

Hunde, der opnår RLCHB/RLCHS/RLCHG eller RLSB/RLSS/RLSG, får senere en roset med hundens navn, titel og dato.

Vi ønsker alle deltagerne held og lykke med prøven.

På Sydkystens Hundeskoles vegne

Paul Lysholdt